سیستم تبلیغات کلیکی پرشین هیت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



 

سیستم تبلیغات کلیکی پرشین هیت

 

 

گام اول: عضویت در سیستم
برای عضویت شما باید یک سایت ، وبلاگ و ... . یا محلی برای نمایش تبلیغات پرشین هیت در اینترنت به دیگران داشته باشید ، هدیه عضویت در سیستم 50.000 ریال است.

 


گام دوم : کسب درآمد
وقت کسب درآمد شما رسیده است ! برای این کار باید از پنل کاربری خود کدهای اختصاصی خود را دریافت کرده و در سایت خود قرار دهید ، در صورتی که بازدیدکنندگان سایتتان تمایل داشته باشند بر روی تبلیغات به نمایش درآمده در سایت شما کلیک می کنند و پرشین هیت آنها را شمارش میکند
پرشین هیت در ازای این تا 600 ریال بابت هر کلیک محاسبه و پس از رسیدن این مبلغ به 29 هزار تومان ، آن را پس از درخواست شما بررسی و به حساب شخصیتان واریز میکند. لازم است بدانید پرشین هیت به صورت دوره ای کلیه کلیک های شما را بازبینی کرده و قبل از هر پرداخت کلیه کلیک ها و آی پی های متقل شده از سایت شما مورد بررسی دقیق قرار می دهد.

 


گام سوم: کسب درآمد از طریق زیر مجموعه
راه دیگری نیز برای کسب درآمد از پرشین هیت وجود دارد! شما میتوانید با معرفی سیستم پرشین هیت با لینک اختصاصی خود به دیگران درآمد مادام العمر کسب کنید! در این روش هنگام تصویه حساب با افرادی که از طریق لینک شما عضو پرشین هیت شده اند معادل 15 درصد از کل مبلغ هر بار تصویه حساب با آنها به حساب شما نیز واریز خواهد شد.

 

 


برای عضویت دراین سیستم  اینجا را کلیک کنید





:: موضوعات مرتبط: سايتهاي كليكي و همكاري در فروش , ,
:: برچسب‌ها: کسب درآمد اینترنتی , راههای کسب درآمد از اینترنت , سیستم همکاری در فروش , کسب و کار خانگی , تبلیغات کلیکی , کسب درآمد از گوگل , کسب درآمد در منزل , کسب درآمد واقعی , کسب درآمد کلیکی , کسب درآمد از وبلاگ , پرداخت به ازای بازدید , کسب درآمد با موبایل , پورسانت فروش محصول , کسب درآمد از طریق بازاریابی , پرشین هیت , ,
:: بازدید از این مطلب : 974
|
امتیاز مطلب : 113
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
ن : محمد
ت : یک شنبه 30 بهمن 1390
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین سایت های کسب در آمد اینترنتی ایران و آدرس clicketalai.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com